2014. augusztus 22., péntek

Hot dog

Már többször készítettem hasonló tésztát. Korábban Gabriella által megosztott receptet használtam, aztán amióta nem használok itthon szinte semmenyire hagyományos lisztet, azóta ezt a receptet kísérleteztem ki.Persze nem kell azt várni, hogy annyira nagyon lágy lesz a tészta, mintha hagyományos fehér liszttel készült volna, de szerintem így is nagyon finom. A családnak ízlett.

Hozzávalók:

150 gr szénhidrát csökkentett liszt,
150 gr tk. rozsliszt,
150-200 ml víz,
1 szárított élesztő,
1 tk. himalája só,
1 tojás
1 csipet cukor (elhagyható)

Töltelék: 
mustár,
ketchup,
3 db hosszabb virsli




Elkészítés:

A tészta hozzávalóit jól kidagasztjuk, majd meleg helyen - én sütőben 50 fokon fél órát - duplájára kelesztjük a tésztát.
3 részre szedjük, majd téglalap alakúra nyújtjuk, és megkenjük vékonyan ketchuppal, és mustárral. Belerakjuk a virslit, és összetekerjük a tésztát. Kettévágjuk, és szilikonlapos tepsire helyezzük.
175 fokos légkeveréses (alul-felül: 190 fok) sütőben 20 perc alatt készre sütjük őket.

Tökéletes vendégváró falatok készülhetnek belőle. 




1 megjegyzés:

  1. Jó kis változat, nekem nagyon tetszik. De azért annak is örülök, hogy azelőtt azt a tésztát használtad, amit én (nem is tudtam). :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...