2012. április 22., vasárnap

Dinnye süti a blogkóstolóra

Megint az utolsó napon, de azért itt van...:) Sokat gondolkodtam, hogy milyen ételt, vagy süteményt válasszak Suncika oldaláról, mert annyi finomság van rajta. A blogkóstoló második fordulójában, aminek házigazdája Adél volt, nekem Suncika blogja jutott. Persze megint sikerült elnézegetnem az időt, így csak az utolsó pillanatban született meg a mű, de nem volt hiába való, mert nagyon finom lett.

Ajánlom, hogy nézzetek körül nála, mert tényleg rengeteg finomságot fogtok magatoknak találni!

Az én választottam a dinnye süti volt:


A receptet követtem, annyi különbséggel, hogy kicsit más mennyiségekkel készült, és az eredeti receptben szereplő víz helyett szilvalekvár került bele...:) Ja, és én a piros részbe beleraktam a tortadarát, és nem utólag került bele...:)

Hozzávalók:
50 dkg darált keksz
25 dkg vaj
15 dkg porcukor
1 rumaroma
1-2 evőkanál szilvalekvár
1 piros ételfesték
1 zöld ételfesték
tortadara
Elkészítés:
A hozzávalókat összegyúrjuk, majd ketté osztjuk.
Az egyik felébe a piros ételfestéket és tortadarát keverünk és 6 gombócot formázunk belőle. A másik felébe a zöld ételfestéket keverjük bele, és ebből 6 gombócot gyártunk. A zöld gombócokat kilapogatjuk, rátesszük a piros gombócokat majd ráhajtjuk a zöldet. Lehetőleg egy éjszakára a hűtőbe tesszük. Kínáláskor előbb ketté vágjuk, majd felszeleteljük...:)
 
 
Köszönöm a játékot, és nagyon várom az összefoglalót...:)

24 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett, már régóta tervezek én is dinnyesütit készíteni.:))

    VálaszTörlés
  2. Hát ilyet!:) Szuper, még sosem láttam dinnyesütit. Csodaszép színes!

    VálaszTörlés
  3. Hú ez nagyon szuper,szép,nagyon ügyes vagy!Én ilyeneket nem tudok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogyisnem, egyszerű, csak csodaszép az eredmény...:)

      Törlés
  4. Nagyon mutatós sütemény! Finom lehet nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Jól néz ki, még sosem ettem, nem is láttam, csak blogokon. Gyerekzsúrokra el tudom képzelni:)

    VálaszTörlés
  6. Hello Lilla! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts( really interesting blog). Would be great if you could visit also mine...Thanks for sharing! Keep up the fantastic work!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks your visit. I will visit your blog, but my english is so bad, and I don't speak other foreign language.

      Törlés
  7. Jól néz ki nagyon! Tervezem én is már jó ideje,hogy elkészitem:)

    VálaszTörlés
  8. Jól sikerült a dinnyéd! Én is szoktam készíteni, nálunk is mindig nagy siker.

    VálaszTörlés
  9. Lilla, ez csodálatos lett, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus! Jövőre a lányok szülinapjára milyen jó lenne, csak el ne felejtsem!!! :))

    VálaszTörlés
  11. De kis édesek! Annyira hivogatóak:) Én is alig várom az összefoglalót!

    VálaszTörlés
  12. Régóta nézegetem újságokban ezt a jópofa kis desszertet. Az egyik receptújságomban meg is van, de még nem jutottam el odáig, hogy elkészítsem, pedig nálad nagyon aranyosan néznek ki. Adsz egy dinnyeszeletkét, hogy megkóstolhassam? :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...