2012. augusztus 17., péntek

Update palacsinta málnás-túrókrémmel töltve

Ismét egy nagyon finom desszert, amit akár estére is felvehetünk az "étlapunkra".
Először kicsit féltem tőle, hogy majd a Páromnak nem fog ízleni, mivel azért a master mixnek egész más íze van mint a sima lisztnek, de azt hiszem az, hogy 5 palacsintát egy ültő helyében meg tudott belőle enni, azt jelenti, hogy ízlett neki...:)

A málnás-túrókrém pedig igazán finom volt benne, a megszokott lekvár vagy sima túrótöltelék helyett.


Hozzávalók:

tészta:10 dkg liszt, 10 dkg master mix, 7dl sima csapvíz, 2 tojás
töltelék: 15 dkg túró, 1 nagy marék málna, 1 citrom leve és héja, folyékony édesítőszer



Elkészítés:

A tészta hozzávalóit összekeverjük - ha kell akkor még adunk hozzá vizet, majd a palacsinta sütőben 1 kk. vajat olvasztunk és egy merőkanálnyi tésztát megsütünk rajta. A további palacsintákhoz már nem használtam olajat és nem ragadt le a tészta így sem.
A töltelékhez a málnát villával összetörjük, majd a túróval és a tejföllel kikeverjük. Mehet bele a citrom leve és héja, és végül ízlés szerint édesítővel ízesítjük. Majd a megsült palacsintákat megtöltjük a krémmel.


9 megjegyzés:

  1. Jujjj most nagyon ,nagyon megennék,egyet-kettőt:))

    VálaszTörlés
  2. Jajj nagyon jól néz ki!És a töltelék hú meg háááá:)

    VálaszTörlés
  3. Már látványra is nagyon guszta! Olyan széép,és még egészséges is... :)

    VálaszTörlés
  4. Imádnám, és tuti én is bevágnék belőle 5 darabot minden megerőltetés nélkül.:))

    VálaszTörlés
  5. Azta Lilla! Ez a málnás túrókrém csodálatos ötlet. Mentem be tudnék falni én is jó párat reggelire! :)

    VálaszTörlés
  6. Nyami, de már későn jöttem... :(

    VálaszTörlés
  7. Én is kérek legalább kettőt!:) Nagyon szimpi ez a töltelék benne!:)

    VálaszTörlés
  8. És a palacsinta ízére sem panaszkodott még a Párom sem, pedig ő jobban szereti a hagyományos lisztes, cukros dolgokat...:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...