2013. február 22., péntek

Hagymás-baconos pogácsa

Már többször elkészült ez a finom pogácsa, mert nagyon finom, és nagyon fogy...:)
Vendégváráshoz nagyon jó kis recept, amit Ottisnál találtam, aki Limara oldaláról kölcsönözte a receptet.

Sokat nem tudok hozzáfűzni, de mindenkinek ajánlom elkészítésre...:)


Hozzávalók:

60 dkg liszt, 1 tojás, 25 dkg margarin, 2 dl tejföl, 1 cs. szárított éltesztő, 1 dl tej, 1 evőkanál só, 3 kis fej lilahagyma, 15 dkg bacon apróra vágva
A tetejére: 1 tojás, reszelt sajt


Elkészítés: 

A tészta hozzávalóit összekeverjük, majd jól kidagasztjuk, és hagyjuk kb. egy órát pihentetjük.  Közbena hagymát és a bacont felaprítjuk és megpirítjuk. Majd a tésztát kinyújtjuk, és megkenjük a hagymás szalonnás keverékkel, majd a két hosszabbik oldalát behajtjuk középre, és összahajtjuk.
Ezt követően kb. ujjnyi vastagra nyújtjuk, kiszaggatjuk, majd, tojással és sajttal megkenjük és 180 fokos előmelegített sütőben kb. 25 perc alatt pirosra sütjük.

7 megjegyzés:

  1. Szívesen lennék nálad vendég :)

    VálaszTörlés
  2. Lilahagymával és baconnel még nem sütöttem pogácsát, de biztosan nagyon finom, guszták a fotón! :)

    VálaszTörlés
  3. Ha rám bíznád azt a tál pogácsát, az már biztos, hogy gyorsan elfogyna:-)

    VálaszTörlés
  4. Nem sütöttem még ilyen pogácsát, pedig nézegetem már egy ideje... Kedvet kaptam nálad hozzá. ;-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól sikerültek a pogácsáid!
    Biztos jó kislány a picurkátok, hogy van időd sütögetésre is.

    VálaszTörlés
  6. Volt szerencsém megkóstolni ezt a pogácsát, és nagyon-nagyon finom volt. Ajánlom én is mindenkinek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...