2013. augusztus 10., szombat

Mézes csirkemell sült sárgabarackkal alma-szósszal - Paleo (Blogkóstoló)

Ma végéhez ér az újabb forduló a blogkóstolóban, így igaz az utolsó "pillanatban" de még ideértem én is. 

A forduló most Kisildihez került, és nekem pedig Zsuzsi blogja jutott, akit eddig nem ismertem, így jól körbenéztem nála, hogy milyen finomságokat készít. 

Ez egy igazán finom almaszósz, amelyet én kókusztejjel és kókuszliszttel készítettem és mézes sült csirkemellel, és sárgabarackkal ettem. 


Hozzávalók (1 főre):

húshoz:1 kk. zsír, 2 szelet csirkemell, 1 kk méz, só, bors
barackhoz: 2 szem sárgabarack
almaszószhoz: 1 alma, kevés víz, citrom, kókuszliszt, kókusztej, szegfűszeg, fahéj. (ízlés szerinti mennyiségekkel)




Elkészítés:

A húst sózzuk, borsozzuk, majd a zsíron kisütjük. Ha már átsült, akkor megkenjük a mézzel, amiben megkaramellizáljuk a húsokat. Közben felaprítjuk a barackot, és a hús szaftjába megsütjük. 
Az almaszószhoz az almát citromos vízben feltesszük főzni, ízlés szerint édesítjük és fűszerezzük. Ha megpuhult az alma, a kókuszlisztet a kókusztejjel simára keverjük, majd ezzel sűrítjük a szószt. (Nekem még így is hígabb maradt, de nagyon finom lett.


5 megjegyzés:

  1. Istenien néz ki, én is nagyon szeretem a hús-gyümölcs párosításokat:)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis nyári kaja, szeretném:)

    VálaszTörlés
  3. De fincsi lehetett! Szépek a hússzeletek! Látszik rajtuk a méz, szépen csillognak tőle :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy sikerült választanod, és köszönöm szépen! Nagyon jól néz ki, még nem próbáltam ilyen formán az almaszószt, pedig imádom. :) De ami késik nem múlik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...