2016. január 18., hétfő

Grissini húskrémes mártogatóssal - paleo

Tegnap vendégeink voltak, és készült egy jó nagy adag húskrém, ami nekem nagy kedvencem. 
Készült hozzá egy adag grissini, ami nekem nagy kedvencem lesz szerintem ;)

Hozzávalók:

Grissini

160 g víz,
2 tojás,
2 tojásfehérje,
1 tk. só,
1 tk. fűszerkeverék (1-1 arányban pirospaprika, só, fokhagymapor)

Húskrém:

1 adag pörkölt (500 g sertéslapockából),
1 ek. mustár,
1 ek. ketchup



Elkészítés:

A grissinihez a nedves hozzávalókat, és a száraz hozzávalókat külön-külön összekeverjük, majd összedolgozzuk. 
Diónyi golyókat veszünk a masszából és a két kezünk között hosszú rudakat sodrunk belőlük. 
Szilikon sütőlapra helyezzük őket és 200 fokon 10 perc alatt készre sütjük. 
Frissen nem lesz ropogós, de én kint hagytam őket estére, és másnapra elkezdett "összeszáradni" és úgy teljesen olyan lett mint a hagyományos.

A húskrémhez a hozzávalókat botmixerrel összedolgozzuk, és zöldségekkel, valamint a grissinikkel tálaljuk. 

Grissini recept alapja: Szafi fitt
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...