2016. szeptember 22., csütörtök

Kókuszdió - paleo

Anitánál találtam a recept ötletét és egyből tudtam, hogy ki kell próbálnom. 
Én az alaphoz ismét az Anyasüti Sütemény variációk lisztkeverékből készült kekszet használtam. Amit korábban már több receptben is felhasználtam, és mindegyikben sikeresen vizsgázott. 

Hozzávalók:

Barna részhez:
180 g darált házi háztartási keksz (recept ITT),
20 g kakaó,
70 g baracklekvár,
2 ek. 4x erősségű édesítő,
annyi magtej (nem paleo-tehéntej) amennyit felvesz még 

Fehér részhez:

100 g ToTu (nem paleo-túró),
50 g kókuszreszelék,
3 ek. 4x erősségű édesítő,
annyi magtejszín (nem paleo tejföl)amennyit felvesz



Elkészítés:

A két masszát külön-külön jól összedolgozzuk, majd a fehér részből  apró golyókat formálunk, míg a barna masszából annyi adagot lapítunk ki a kezünkkel, amennyivel körbe tudjuk fogni a fehér részt. Ha elkészültek kókuszreszelékbe forgatjuk a golyókat. 

Nekem a fehér részből maradt meg, ezért azokat pedig szőlővel töltöttem meg, és szintén kókuszreszelékbe forgattam. 


A Paleolit Éléskamra lisztkeverékeiből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságot a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát ide kattintva érheted el.

Ha szeretnéd, hogy a kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt.

Receptötlet: TücsökBogár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...