2012. december 11., kedd

Karácsonyi ajánló

Tavaly elég későn kezdtem el blogot írni, így a karácsonyi ötletek már csak pár nappal az ünnep előtt kerültek fel a blogra. Az idén úgy gondoltam, hogy még időben megosztom Veletek a tavalyi sütiket, és az ajándéknak is tökéletes ötleteket, aztán a hét elején pedig nekiállok az idei "karácsony projektemnek" és mindenféle újdonságokat fogok kipróbálni. Remélem majd Ti is találtok az ízlésetekhez közelálló finomságokat.

Moszkauer

Mézeskalács

Mézespuszedli

Néró

Macaron

Karácsonyi likőr

Forró csoki pálcikák

Csokoládés mousse torta

Mandulás trüffelgolyók

Téli pohárkrém




6 megjegyzés:

  1. Klassz lett ez az ajánló, imádom a karácsonyi sütögetést :)

    VálaszTörlés
  2. Néró, macaron, likőr, mousse torta, trüffelgolyók... mind mind terülhetnének az asztalunkra idén Karácsonyra:))

    VálaszTörlés
  3. Huh, micsoda kínálat... Sorban végigkóstolnám. :))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a felhozatal :)) Egytől-egyig jöhetne....

    VálaszTörlés
  5. Én találtam az ízlésemnek megfelelőt! ;)Hétvégén én is elkezdem a mézeskalács projektet! :)

    VálaszTörlés
  6. Különösen a pálcikás forrócsokid, meg a téli pohárkrémed tetszik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...