2012. szeptember 17., hétfő

A nyári időre tekintettel: Málnás-joghurtos jégkrém

Évának a Takarékos konyha írójának köszönhetően egy csúcsszuper jégkrém forma új tulajdonosa lehettem, és már alig vártam, hogy kipróbálhassam, mert már nyár eleje óta ilyen formára vágytam. Így amikor a meghirdetett játékát megnyert, és a csomagban ott rejtőzött a forma, olyan boldog lettem, hogy azonnal nekiálltam betölteni a formákat, és másnap már gyorsan fel is faltuk az elkészült finomságot.
 
A játékon a következő csomagot kaptam Évától, akinek ezúton is köszönöm mégegyszer a lehetőséget:


És most jöjjön a pofon egyszerű "recept":
 
Hozzávalók:
 
joghurt, málna, édesítőszer és persze jégkrém forma, vagy műanyagpohár kanállal
 


Elkészítés:
 
A málnát pürésítjük és kevés folyékony édesítőszert adunk hozzá. A joghurtos szintén tetszőleges mennyiségű édesítővel elkeverjük, majd a formába rétegezzük, és a végén ráhelyezzük a tetejét és másnapig a fagyasztóban tároljuk.
 
Amíg jó idő van használjátok ki, és irány jégkrémet készíteni...:)
 


10 megjegyzés:

  1. Gratulálok az új formádhoz és a kipróbálás gyorsaságához! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is rég áhítozom ilyen fagyiformára, hátha egyszer én is nyerek egyet, mert szétnéztem, de itt nálunk nem kapható:) Gratula az ajándékhoz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, én is így voltam vele. Hidd el előbb-utóbb megtalálod te is a megfelelő formát!

      Törlés
  3. Jó is a házi fagyi, ez nekem még eddig, akárcsak a bonbonok (nemcsak formahiány miatt) kimaradt:)
    De majd talán jövőre....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bonbonokkal még én is hadilábon állok, talán az idén sikerül formához jutnom, és akkor végre kipróbálom...:)

      Törlés
  4. Gratulálok a nyereményhez, a jégkrém pedig nagyon guszta, ma délután is jólesett volna! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper ajándékot kaptál! ;) A jégkrémed jöhetne akár most is, nem baj hogy éppen nem süt a nap :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...