2014. június 30., hétfő

Jeges kávé

Egy gyors ötlet, mert állítólag holnaptól megint jön a jó idő. Szóval még ma este lefőzhetitek a kávét hozzá, holnap a napsütésben lehet is kortyolgatni :D




Hozzávalók:

1 adag jó erős presszó kávé,
kókusztej/zsírtej (recept itt),
2 gombóc fagyi (én ezt használtam csoki és gyümölcs nélkül: vanília fagyi),
eritrit 
 


Elkészítés:

A kávét lefőzzükmajd jégkocka tartóba töltjük, és kifagyasztjuk. Amikor elkészültek a jeges kockák, pár darabot üvegpohárba töltünk, hozzáadjuk a két gombóc fagyit, majd felöntjük kókusztejjel/zsírtejjel, és ízlés szerint édesítjük (bár a fagyitól szerintem elég édes lesz).




1 megjegyzés:

  1. Most ittam meg a reggeli kávém... így erről a csábító fagyisról lemaradtam, de lesznek még meleg napok:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...