2012. október 3., szerda

A nagy összefoglaló

Ígéretemhez híven elkészítettem az összefoglalót a játékról. Nagyon köszönöm mégegyszer mindenkinek aki játszott, nagyon szuper, ötletes, és finom édességek érkeztek be.
Azt hiszem azt el kell mondjam, hogy ha azt kellene kihirdetnem, hogy melyik sütit szeretitek a legjobban, akkor az almás pite és variációi nyertek volna...:)

Összesen 31-en küldtetek nekem receptet, és voltatok néhányan akik pár kedves sort is írtatok nekem, hogy miért is pont a beküldött sütire esett a választásotok.

Szóval akkor jöjjenek szép sorban:

1. Barbi egy csudafinom almás bélest küldött, ami nekem is nagy kedvencem. Nemcsak ősszel, bármikor jöhet...:)


2. Vikvi egy gesztenyés cupcaket sütött a játékra. A gesztenye kimondottan a kedvenc őszi süti hozzávalóimhoz tartozik, így külön köszönet érte:



3. Katától egy igazán karácsony illatú süti érkezett, méghozzá egy finom mézeskalács. Lassan itt az ideje elkészíteni:


4. Böbétől egy igazán ínycsiklandó szilvás sütit, crostatát kaptam. Erről az elnevezésről még sosem hallottam, de nagyon guszta, biztosan nagyon finom lehet:


5. Dinkától szintén egy szilvás süti érkezett, méghozzá egy igazán kedvemre való szilvás pite formában:


6.  Erikától egy igazán különleges répatorta érkezett. Még sosem próbáltam, de előbb-utóbb eljön az ideje:


7. Édeskonyha egy igazi őszi ízvilágú, kicsit délies hangulatú ricottás-körte tortát készített, mondanom sem kell, nagyon "jóképű":


8. Flórának mint mindig ismét sikerült meglepnie egy tökös muffinnal. Egy halloweeni buli, és az ősz kihagyhatatlan hozzávalója:


9. Gabriella Barbihoz hasonlóan egy almás süti receptet hozott nekünk, amit szintén érdemes szemügyre venni:


10. Gionetta hozzávalóként szintén almát választott, de ő torta formába álmodta meg az őszi költeményt:


11. Garffyka pedig egy minden földi jóval megáldott Dóri tortát készített, és még sok-sok más finomságot, amelyeket blogján szintén megtaláltok:


12. Ilditől szintén almás lepény receptet kaptam. Aminek egyébként nagyon örülök, mert a napokban én is tervezek almás pitét sütni, így most már jó pár recepttel gazdagabb lettem:



13. Inga szintén lepányt sütött, de körtével és áfonyával megtöltve. Igazán izgalmas kombináció:


14. Hani egy mese almást készített, ami szintén be kerül az almás receptjeim közé. Nagyon ízlésesen tálalva:


15. Katalin egy igazán különleges süteményt küldött szilvás hozzávalóval. A neve kvecsakalács:


16. Kirától egy szintén különleges ízvilágú édesség érkezett. Hétköznapinak semmiképpen nem mondható joghurtos-narancsos álom - jó kis téli napokra:


17. Kisildi egy aszalt-gyümölcsös kosárka receptet hozott, aminek szintén nagyon örültem. Különleges és biztosan nagyon finom is:


18. Linyah egy különleges almás-marcipános tortával jelentkezett a játékra, nem kis örömömre. Szuper:

 
19. Makacska egy nagyon finom mákos-szilvás tortát készített. Kíváncsian várom, nekem hogyan sikerül elkészítenem:


20. Mézeskalács csatlakozott az almás pite rajongók táborába. Egy szuper pite receptet küldött, csodás fotóval:


21. Napfény és fűszer Flórához hasonlóan tökös édességet készített, méghozzá egy igen csalogató tökös-joghurtos pitét:

 
22. Nea egy nagy kedvencünket készítette el, a gesztenyés szeletet. Ő lesz az első a sorban amit elkészítek. Ki tudja, lehet, hogy még holnap:

 


23. Nelli kelt szilvás lepénye szintén igazi őszi finomság:
 
 
24. Anditól két recept is érkezett, egy körtés-csoki torta, és a nagy kedvenc kókuszkocka. Jövő héten sorra kerül valamelyik:

 
 
25. Rubintól egy igazán ínycsiklandó fordított szilvás süti receptet ismerhetünk meg. Szerintem nálunk is nagy kedvenc lenne:
 

 
26.  Sütis néne szintén almás receptet küldött a játékra, amelynek receptjét is leírta nekem. Így én gyorsan őt is mentettem a többi almás közé:
 
 
Hozzávalók:
  - 3-4 db alma (legjobb a savanykás, én a fa alá hullott, kevésbé éretteket szoktam így elhasználni)
- 3 tojás
- 30 dkg liszt (ebből 10 dkg-ot, most egy keverékre cseréltem, amit úgy nyertem (egyébként nagyon jó, almás pitéhez is használtam belőle) Ebből áll: eljes kiőrlésű búza, tönkölybúza, árpa és lenmagliszt
- 20 dkg cukor( ennek fele most gyümölcscukor volt
- fél cs. sütőpor
- 1-2 tk. fahéj
- citromhéj, dió
Elkészítés:
 A tojásokat a cukorral kikeverem, almát meghámozom, lereszelem.Almára fél citrom levét rányomom, citrom héját közé reszelem. ojásokhoz hozzáteszem az almát, lisztet, sütőport, fahéjat. Kikeverem, a tetejére darabolom a diót és az almát, tepsiben 160 fokon 20-25 perc alatt sül meg.
 
27. Éva egy igen csinos almás-mákos rácsost készített, ami nekem szintén nagy kedvencem lenne. Igazán nyerő páros az alma-mák kombináció:
 
 
28. Tejszínhab édesanyja mennyei almatortáját küldte el nekünk. Szerintem rajtam kívül még vagytok egy-néhányan akiknek szintén nagy kedvence lenne:
 
 
Hozzávalók:
250 g túró ,1 cs. vaníliapuding (ezt használjuk a liszt helyett!), 2 tojássárgája, 10 dkg cukor, 1 cs. vaníliás cukor, 1 citrom reszelt héja, 1 teáskanál búzadara, csipet só, kb. 4-5 nagy alma
 
Elkészítés:
A tojásokat különválasztom, a fehérjét felverem. A sárgáját összekeverem a túróval, pudingporral, cukorral, citromhéjjal, búzadarával, sóval és vaníliás cukorral. Fakanállal óvatosan belekeverem a habot is, majd vajjal kikent piteformába öntöm. A megpucolt almákat gerezdekre vágjuk és belerétegezzük a krémbe.
Folpackkal letakarom, hústűvel kis lyukakat szúrok a folpackba, hogy a gőz eltávozzon.
Mikrón közepes fokozaton (nálam 600 W volt) 16-18 percig sütöm.10 perc után érdemes ránézni a biztonság kedvéért.
 
29. Teller-cake szintén almatortát sütött, méghozzá nem is akármilyet. Delux-almatortát:
 
 
30. Marisz a család nagy kedvencét nevezte a játékra, méghozzá a vargabélest. Hát elfogadnék belőle egy szeletkét:
 
 
31. Trollanyu édessége sem tartozik az átlag mindennapi sütemények közé. Fehércsokis-karamelles sajttortát készített:
 
 
Szép hosszú lett ez az összefoglaló, de remélem, hogy nagyon sokak számára lesz olyan hasznos mint nekem. Nem győztem kapkodni a fejem sok-sok finomság között. Biztosan lesz jó pár közülük amit az ősz és tél folyamán el fogok készíteni.
 
 
Köszönöm mindenkinek a részvételt. A nyerteseknek a nyereményét igyekszem holnap postára adni, remélem minél hamarabb megérkezik hozzájuk, és örülni is fognak neki. A képen látható tárgyak mellé egy-egy kis apróság is lapul majd a csomagban.
 

 
 
 


20 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek!Egy párt süti receptet már ki is néztem magamnak!:-)
    Neked pedig köszönjük a játékot Lilla!:-)
    Boldogságos babavárást kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  2. Lilla, de jó kis összefoglalót készítettél:) Igazán van miből válogatni, nekem is kedvem kerekedett egy almás pitére, meg kell nézzem alaposabban ezeket a recepteket:) És köszi előre is az ajándékokat:) Az enyém lesz a muffinos? Mert akkor igazán eltaláltad:)

    VálaszTörlés
  3. Itt is gratulálok a nyertesnek! Köszönjük szépen az össze foglalót,és a játékot. Lilla ez egy olasz sütemény:))

    VálaszTörlés
  4. Hmm, micsoda összefoglaló! Alig tudok választani! :)

    VálaszTörlés
  5. Klassz összefoglaló, köszönöm szépen a játékot, nagyon tetszett ez az ötlet. :)
    Szép napot kívánok Nektek! :o)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a játék lehetőségét és a részletes összefoglalót!
    hirtelen nem is tudok választani, talán mindegyiket meg kéne sütni...

    VálaszTörlés
  7. Sok szép finomság összegyűlt, nehéz lenne választanom, hogy most melyikbe is harapnék bele legszívesebben :)
    Köszi a játékot, jó volt benne résztvenni...

    VálaszTörlés
  8. Mennyi finomság:) Nagyon klassz játék volt, köszönet érte :)

    VálaszTörlés
  9. Lilla,én tudok választani:) A sorrend mindegy, de szeretném megkóstolni Erika répatortáját, Nea gesztenyés szeletét, Andi körtés-csokis sütijét, és utána sorban mindegyiket. Most aztán lesz miből válogatni a vasárnapi ebédek utánra:)

    VálaszTörlés
  10. Mennyi csodás süti:)

    VálaszTörlés
  11. Micsoda felhozatal! Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a játék lehetőségét. Nagyon örülök, hogy én lettem az egyik nyertes, sok finom sütirecept érkezett és nagyon klassz lett az összefoglaló. Nagyon várom a csomagocskát, imádom a meglepetéseket. Katinak és Andinak is gratulálok.

    VálaszTörlés
  13. Jót derültem az almás lepényeken!!!
    Szuper sütik, és jó kis játék volt!
    Gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  14. Szep kis felhozatal, egy jo par elkeszitendo!!!

    VálaszTörlés
  15. Szuper minden süti. Sorban meg bírnám kóstolni bármelyiket.

    VálaszTörlés
  16. Jobbnál jobb sütik, nagyon jó kis játékot szerveztél! :) Gratulálok a nyerteseknek, egy-két recept pedig nálam is bekerült a kipróbálandók közé! :)

    VálaszTörlés
  17. Szuper összefoglaló. Jó sokat dolgoztál.
    Nagyon klassz játékot találtál ki, sajnálom, hogy nem volt időm részt venni. :(((
    A receptekből biztosan lementek néhányat.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon sok olyan recept van köztük amit szívesen kipróbálnék! Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  19. Mindenkinek nagyon köszönöm, hogy játszottatok, és aki most lemaradt, annak örömmel mondom, hogy novemberben újra játazunk...:)

    VálaszTörlés
  20. Sajnos lemaradtam a játékról, de nagyon szuper sütiket sütöttek a többiek! Kedvem lenne jó párat megkóstolni :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...