2012. október 3., szerda

Csőben sült gnocchi variációk

Ez a recept is szerepelt már a blogon, de most újra elkészült, hús nélkül. Ugyanis Sütis néne blogja idén 5 éves, és játékot hirdetett.
 
Még van időtök jelentkezni az alább linken: http://sutisnene.blogspot.hu/2012/09/5-eves-blogszulinapi-jatek.html
 
Nekem az alábbi recept a kedvencem, amit sokszor készítek, mindig éppen az kerül bele ami van itthon. Néha csirkemellel, füstölt szalonnával, vagy csak simán zöldségekkel...:)

 
A fenti kép most készült a napokban, és csak brokkoli, meg paradicsom került a sajtos-tejszínes gnocchihoz.

 
A korábbi pedig füstölt szalonnával, lilahagymával, paradicsommal és brokkolival...:)
 
A receptet itt találjátok:
 
 
Szóval gyertek játszani...:)
Az én játékom összefoglalója pedig este a blogon...:)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet guszta! Most én csak a zöldségesen választanám jó?:-))

    VálaszTörlés
  2. Én is a zöldségesnél maradok! Nagyon finom lehet.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges, nekem jöhet szalonnával is :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta lehet, én is a zöldségesre szavazok:)

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon szeretek sütőben sajt alatt gnocchis egytál-ételeket sütni. Jól néz ki.

    VálaszTörlés
  6. Nagy kedvenc a gnocchi nálunk is, talán a nokedlival vetekszik az élen:) Klasszak ezek a variációk.

    VálaszTörlés
  7. Nagy kedvenc, már rég csináltam, jó hogy eszembe juttattad!

    VálaszTörlés
  8. Tényleg egy nagyon egyszerűen elkészülő gyors ebéd, szóval mindenkinek csak javasolni tudom: készítsétek el...:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...