2012. szeptember 21., péntek

A leggyorsabb nasi: Müzlis-epres joghurtkrém

Mostanában igancsak rákattantunk a görög joghurtra, amit kint Ausztriában a Hoferben vásárolunk. Azt nem tudom, hogy az Aldiban lehet-e kapni, mivel mióta kint vásárolunk oda nem igazán járok be...:)

Annyival finomabb, krémesebb, sűrűbb mint a sima joghurt, így sokkal szívesebben használom, és igyekszem minél több féle ételbe belecsempészni. A mai verzió igazán gyors és finom édesség ha az "ember lánya" most azonnal akar valami édeset enni...:)


Hozzávalók:

Ízlés szerinti mennyiség: görög joghurt, mirelit eper (vagy más gyümölcs), csokis müzli, édesítőszer

Elkészítés:

Egy pohárba rétegezzük a müzlit, a joghurtot, és ízlés szerint édesített epret...:)



8 megjegyzés:

  1. Én is Én is ! Kérek szépen nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  2. Egy pohárkával ha kérhetnék,nagyon guszta:)) Én is szerettem a Hoferben vásárolni nagyon,mig közel voltam a határhoz. Innen már bajos,messze van nagyon.

    VálaszTörlés
  3. Én is rákaptam a joghurtra, de üresen eszem, a bélflórám egészsége érdekében! :)))
    Azon gondolkoztam kellene egy joghurtkészítő gépet vennem, csak ahhoz meg igazi tejet kéne rendszeresen beszereznem. Na mindegy, ez a pohárka könnyű és egészséges desszert kipróbálandó. A fotó olyan aranyos!!! :))

    VálaszTörlés
  4. Akár valami éttermi desszert :) Nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretem ezt a fajta joghurtot, guszta így prezentálva!:) Ausztriában klassz dolgok vannak, jól lehet ám vásárolni!

    VálaszTörlés
  6. Fincsi nasi, most szívesen "elnyammognék" vele. :P

    VálaszTörlés
  7. Egyszerű és fincsi desszert, nagyon guszta a pohárkádban! :)

    VálaszTörlés
  8. El tudnál vele csábítani ;) Ja és a pöttyös szalvétád is imádom :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...