2014. január 9., csütörtök

Köszönet

Paleósok, egészséges életmódot folytatók, figyelem :D

Szeretném felhívni a figyelmeteket, egy webáruházra, amelyre nemrég a szerencse folytán találtam rá. 

Ők az Allium Delikát, és azért teszem közzé ezt a bejegyzést, mert nagyon szimpatikus a hozzállásuk a vevőkhöz, és véleményem szerint nagyon jó áron dolgoznak, és nagyon sokféle szuper terméket árulnak. 
A csomagot hétfőn este rendeltem meg, és ma reggel már meg is kaptam. 

Én biztos, hogy tőlük fogok rendelni legközelebb is. 

Egy kis ízelítő, a csomagomból:


Itt találjátok meg őket:




1 megjegyzés:

  1. Nem vagyok teljesen tisztában ezzel a diétás étkezéssel. De nagyon finomakat szoktál főzni, ebből a csomagból is biztos lesz egy pár finom ebéd, vagy desszert! Ha ilyen gyors a küldő akkor biztos megéri náluk rendelni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...