2014. január 27., hétfő

Narancsos májkrém zöldséghasábokkal

Ismét eljött egy forduló a Blogkóstoló nevű játékban, és nekem SüniSüti blogja jutott, amelyet már régebb óta követek. Már az elején kiválasztottam a nekem legjobban tetsző ételt, de aztán megint sikerült az utolsó napra hagynom az elkészítését, kár volt. Ez a májkrém annyira jó lett, hogy biztos fogom még sokszor így készíteni. 

Az eredeti receptet itt megtaláljátok: Narancsos májpástétom

Az én változatom pedig így néz ki paleóra szabva:


Hozzávalók:

25 dkg csirkemáj, 4 ek. zsír, 1/2 tk. só, 1 narancs leve, 1 gerezd fokhagyma
sárgarépa, és kaliforniai paprika csíkok


Elkészítés:

A májat kisütjük a zsírban, majd amikor elkészült hozzáadjuk a sót, megvárjuk amíg a zsír meghúz. Ha ez megtörtént hozzáadjuk a fokhagymát és a narancslevet és botmixerrel krémesre turmixoljuk.

Én most zöldséget csíkoztam mellé. Tökéletes vacsora lesz belőle - ha marad addig.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon különlegesnek tűnik:)

    VálaszTörlés
  2. Valóban különleges! Finom vacsorátok lehetett!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy ezt választottad és hogy ízlett, mi nagyon szeretjük!

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez nagyon tetszik! ...és ízlene is, biztos vagyok benne.

    VálaszTörlés
  5. Mit jelent az, hogy a zsír meghúz?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...