2014. április 6., vasárnap

Aranygaluska

Már többször készítettem Limara receptje alapján az aranygaluskát, és nekünk nagyon ízlett eddig minden alkalommal. 

Szerintem semmit nem kell változtatni rajta, úgy tökéletes ahogyan van, ezért csak képet hozok, a linken pedig Limaránál elolvashatjátok, hogyan is készül. 

Vasránap, egy nagy tál húsleves után még főfogásnak is tökéletes...



Tipp: Borsodó helyett vaníliasodóval is tökéletes. Egyszerűen egy csomag vaníliás pudingot is megfőzhettek hozzá több tejjel. 

Forrás:

6 megjegyzés:

  1. De jól néz ki!
    Anyukám gyakran sütött aranygaluskát, én annál ritkábban. A csuda tudja, miért, pedig igencsak szeretjük.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta! Mi is imádjuk. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finomnak néz ki! Mi is szeretjük és már nagyon régen nem sütöttem aranygaluskát.
    Köszönettel,
    Judit

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta lett, szépen megkeltek Mi is szeretjük, és most jut eszembe, hogy milyen rég nem sütöttem :-)

    VálaszTörlés
  5. Szeretjük, és mégis olyan ritkán készül nálunk. Nagyon guszta lett! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...