2014. április 24., csütörtök

Fűszeres csirkecombok brokkolival, sült répával, mandulával

Egy igazán egyszerű, üde tavaszi ebédet hoztam mára nektek. 
Kétféle köretet is tálaltam hozzá, én a kedvenc brokkolimat ettem hozzá, míg a Páromnak burgonyapüré készült hozzá.


Hozzávalók:

4db csirkecomb,
1 tk. dijoni mustár, 
1 mk. kurkuma,
1 mk. himalája só,
1 ek. natúr paradicsomlé,
frissen őrölt bors

Körethez:
1. variáció: 200 gr brokkoli, 1 mk. só, 2 db sárgarépa, 1 marék mandula
2. variáció: 2 nagyobb burgonya, 1 mk. só, 1 ek. vaj, 2 db sárgarépa



Elkészítés:

A csirkecombokat egy sütőzacskóba helyezzük, a fűszerekkel, paradicsomlével bedörzsöljük, majd előmelegített sütőben 180 fokon 30 percig sütjük, majd kibontjuk a zacskót és további 10 perc alatt pirosra sütjük. 

A brokkolit vízben puhára főzzük, sózzuk, majd összetörjük. A burgonyát megpucoljuk, felkockázzuk, vízben puhára főzzük, majd sózzuk, hozzáadjuk a vajat, és jól összetörjük villa, vagy krumplinyomó segítségével.

A sárgarépat meghámozzuk, vékonyabb csíkokra vágjuk, és egy tk. olívaolajon egy serpenyőben megsütjük. Majd sózzuk, és a hús mellé tálaljuk.

A burgonya nem paleó, így akik ezt az életmódot folytatják és nem szeretik a brokkolit készítsenek paszternákból vagy édesburgonyából pürét.
Én kínáltam hozzá saját készítésű körtebefőttet, ugyanis mi rajongunk a hús-gyümölcs párosításért.

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...