2012. május 22., kedd

Mangós pirított tészta, Matias cukrászda

A hétvégén nem igazán volt időm írni, mivel tanultam, vizsgáztam és még kertipartin is jártunk...:)
A múlt héten készült jó pár étel, amit nem volt időm feltenni a blogra, de szép lassan igyekszem majd pótolni.

Az első étel mindjárt legyen a mangós pirított tészta, amit szerettel ajánlok Ízek és utazások blog írója Éva közeledő blogszületésnapi játékára is. Még május 31-ig Ti is nevezhettek rá...:)


Hozzávalók:
1/2 cs. spagetti tészta, 1 mangó, 3 ek. szójaszósz, 3 ek. méz, 2 ek. kínai fűszer, 1 kk. szezámolaj
Elkészítés:
A tésztát kifőzzük, majd lecsepegtetjük, és egy wokba csepegtetjük a szezámolajat, majd a fűszert összekeverjük a mézzel ésa szójaszósszal. Az olajat felhevítjük, majd mehet rá a tészta és a mézes szószunk. Jól összepirítjuk a tésztát, majd az utolsó 5 percre hozzáadjuk a csíkokra vágott mangót is. 

Nálam most mézes-chilis csirkefalatok kerültek hozzá, de önmagában is tökéletes. A csirkefalatok receptjét megtaláljátok itt:

Kicsit más:
Tegnap Győrben a Matias cukrászdában voltunk, ahol eszméletlenül finom süteményeket kóstoltunk, és megcsodáltuk Lengyel Józsi csodás tortakölteményeit is. Aki arra jár, feltétlenül nézzen be, mert jó áron, nagyon finom költeményeket kóstolhatunk meg. A cukrászda mellett étterem és lángosozó is üzemel. Győrben a Baross utcában megtaláljátok!








Egy kis Dexter:

A hasznos kis virágspriccelőm, ami a nagy melegben engem is hűsíteni szokott...:) A kutya annyira rákapott, hogy amíg két percre bementem a házba, ellopta, és azt szorongatta a két első mancsával amikor újra kimentem...:)


18 megjegyzés:

  1. Húha, érdekesen hangzik ez a recept, megkóstolnám de azért a családnak nem merném feltálalni ;) Dexter cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Párom sem rajong érte a szüleim annál inkább...:)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik ez a recept, mert imádom a kínai jellegű ételeket, nagyon! + a férjem is. (de ezt már lehet írtam többször is:))

    Tényleg eszméletlen finom sütiket ehettetek abban a cukrászdában... és azok a torták! Meseszépek!!

    Külön köszönet a Dexter fotóért, cukorfalat, mint mindig! :)

    Egyébként már hiányoltalak, jó, hogy jöttél megint... Tudom, az a fránya tanulás és vizsgák... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gabi, már hiányzott a blog, és Ti is, csak hát így kicsit nehezebben megy az írás...:(

      Törlés
  3. Tényleg csodás sütik, csak sajnos ritkán járunk arrafelé :)

    VálaszTörlés
  4. Én imádnám ezt a tésztát, sajnos a család már nem annyira. Milyen szép helyen jártatok, tényleg csodás lehet minden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Győr tényleg szép hely, mi ha tehetnénk oda is költöznénk annyira szeretjük!

      Törlés
  5. Igazi különlegesség lehetett a tésztád, szívesen megkóstoltam volna.
    A cukrászköltemények csodálatosak, csak Győr kicsit messze van tőlünk :)
    Dexter nagy fiú lett, olyan örökmozgónak tűnik :)

    VálaszTörlés
  6. Érdekes ízvilág, megkóstolnám.:)
    Nagyon aranyos a kutyus!

    VálaszTörlés
  7. Én is nagyon szeretem az ilyen kínai jellegű tésztákat!:)A sütik is jól néznek ki:) Remélem, a vizsgád sikerült!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igen sikerült de még így is hátra van 4...:(

      Törlés
    2. az már meglesz hamar!:)

      Törlés
  8. Nagyon jól hangzik ez a tészta, imádom az ilyeneket:) Szívesen tesztelném azokat a gyönyörű sütiket én is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, én is várom a következő vizsgát, tutira nem fogom kihagyni akkor sem a cukrászdát...:)

      Törlés
  9. Szépségesek a torták és a sütik is amit ettetek :) Sült tészta édesen? Finom? Még csak sósan ettem :) Dexter meg, mint mindig Cuki :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...