2016. szeptember 16., péntek

Hot dog leveles tésztából

Egy videón láttam először ezt a finomságot, amit a facebookon láttam, de azóta már több helyen, többféle elkészítési móddal találkoztam. Amit én készítettem, az nekünk nagyon bejött, azóta többször is készült már.
Érdemes kipróbálni, mert igazán mutatós, és a vendégek is imádni fogják. Mindennel együtt 20 perc alatt elkészül.


Hozzávalók:

1 cs. friss leveles tészta (nem mirelit!),
8 db virsli,
4 db lapka sajt,
ketchup, mustár,
pirított hagyma



Elkészítés:

A leveles tésztát egy gáztepsire kitekerjük, majd hosszában, egymás alá, 4-4 virslit helyezünk. Megkenjük ketchuppal, mustárral, majd megszórjuk pirított hagymával és ráhelyezzük a sajtokat. A két szélét elkezdjük 45 fokos szögben bevagdosni, és egymásra hajtogatni, majd a tetejüket tojássárgájával megkenjük.
200 fokos sütőben 15 perc alatt készre sütjük. 



Az elkészítésről pedig itt láthatjátok a videót: Videó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...