2012. március 4., vasárnap

Tárkonyos-citromos sült répa köretnek, vagy diétához

Ami azt illeti nagyon sok olyan étel van, amit jó nagy ívben messze el szoktam kerülni, mert valamiért nem szeretem, megmagyarázni ugyan nem tudom, hogy miért, de nem...
Na a répa eddig pont ilyen volt. Aztán egyszer csak megtört a jég, és most már lassan ott tartok, hogy minden nap megtudnám enni, a finom friss ropogós répát. 
A múltkori bejegyzésnél Gizi adott nekem egy nagyon klassz ötletet, ő ugyanis ezt a salátát ajánlotta nekem. Elolvastam, de hozzávalók hiányában át kellett variálnom, így született meg a saját verzióm, ami annyira jól sikerült, hogy azóta már volt pár ismétlés. 


Aki diétázik annak tökéletes főételnek, akár vacsira is, aki nem annak pedig akár köretnek is szuper. Én azt hiszem függő lettem tőle. A receptet egyébként ajánlom Trollanyu által meghirdetett játékra is, mert igazán olcsó és diétás is. 

Recept:

Hozzávalók: 3 szál répa, 1 kk. tárkonylevél, só, bors, 1 citrom leve, 1 ek. olívaolaj

Elkészítés: A répát vékony karikára felszeljük és az olívaolajon elkezdjük megsütni. Hozzáadjuk a fűszereket, és addig sütjük a serpenyőben, amíg kissé megpuhul, és elkezd megpirulni a széle a karikáknak.




Igazán kellemes édes-savanykás íze lesz a répa-tárkony-citrom kombinációjának. Próbáljátok ki!


17 megjegyzés:

  1. Répa nálam jöhet mnden mennyiségben, olyan vagyok, mint egy nyúl:) A különleges kombinációkat pedig nagyon kedvelem, tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Tényleg nagyon jó kis kombináció...:)

      Törlés
  2. Guszta! Levesben szeretem a répát így még nem kóstoltam, de eltudom képzelni hogy a fűszerekkel együtt kellemes finom íze lehet!

    VálaszTörlés
  3. Na, ezt feltétlenül kipróbálom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki Marisz, tényleg egyszerű és finom is...:)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik!!!! Egyszerű és valami mennyei finom lehet. vittem is a receptet és hamarosan el is készítem.:)

    VálaszTörlés
  5. nekem is jöhet a répa, még egy kis fetát tudnék rámorzsolni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az tényleg izgalmas kombináció lehet, legközelebb kipróbálom!

      Törlés
  6. Az én tetszésemet is elnyerte! Anyukám régen sütött sárgarépát kevés olajon, nem tudom, mit tett rá, de rajta kívül csak én szerettem.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon finom lehet, és gondolom gyorsan el is készül....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg percek alatt elkészül, szóval szívből ajánlom...:)

      Törlés
  8. Fincsi! Ráadásul Én imádom a sárgarépát... :-)

    VálaszTörlés
  9. De jó, én imádom a sárgarépát ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...