2013. április 16., kedd

Cicvara - avagy az egyszerűsített smarni...:)

Egyik nap tejszínes-citromos csirkelevest készítettem, és valami nagyon gyors, egyszerűt szerettem volna másodiknak. Évánál láttam meg ezt a percek alatt összedobható ételt, ami tökéletes egy tartalmas leves után, vagy akár egy vacsora helyett is. Olyan mint a smarni/császármorzsa, csak gyorsabban elkészül, kevesebb hozzávalóból, és nekem sokkal lágyabb is lett.



Hozzávalók:

5 tojás, 5 ek. liszt, 5 ek. tejföl, 3 ek. xilit, 3 ek. olívaolaj, 1 vanília rúd kikapart magja, 1 citrom héja, és a fél citrom leve

Elkészítés:

A hozzávalókat alaposan összekeverjük, majd kevés olajjal kikent teflonba öntjük és kisütjük, úgy, hogy közben a két fakanál segítségével keverjük, nehogy leégjen. Málnaszörppel, vagy baracklekvárral mennyei...:)
Szerintem érdemes dupla adaggal kezdeni.

6 megjegyzés:

  1. Már Évánál is megjegyeztem magamnak, és nálad is nagyon finomnak tűnik! :) Ráadásul könnyen és gyorsan elkészíthető, jó kis vacsoraétel! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is láttam Évánál is, érdekes lehet, még sosem ettem ilyesmit.

    VálaszTörlés
  3. Hát tényleg szuper gyors, ki fogom próbálni mindenkppen, jól jönnek az ilyen receptek:)

    VálaszTörlés
  4. Guszta! Örülök hogy kipróbáltad és ízlett! Szerintem én még kifogom próbálni hogy cukor nélkül csak sót hozzátéve biztos az is finom.

    VálaszTörlés
  5. Cicvara..., hogy te miket tudsz :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól sikerült az első. Finom

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...