2014. február 26., szerda

Banános-narancsos smoothie fahéjjal

A formába lendüléshez, az ételek helyes megválasztása mellett nagyon fontos a mozgás is. 


Jó ha legalább 3x hetente rá tudjuk szánni az időnket arra, hogy valamilyen mozgásformát - legyen az edzőtermi súlyzós, vagy cardio edzés, vagy akár egy szimpla súlyok nélküli otthoni torna.
Nekem ilyenkor edzés után nagyon jól esik egy-egy nagy pohár smoothie elfogyasztása, amellyel kibírom a következő étkezésig.


Szofika oldalán szebbnél szebb ilyen italokat találunk, hiszen ő is elhatározta, hogy nyárra szeretne formába lendülni, és ezért lelkesen készíti az ilyen jellegű turmixokat reggelire.


Az én verzióimban nem fogtok tejterméket találni, de a folyadéknál minden alkalommal megírom mivel helyettesíthetitek. 


Hozzávalók:


1 banán, 1 narancs kifacsart leve, 1 dl zsírtej/kókusztej/tehéntej, ha fogyasztasz tejterméket/, 1 mk. fahéj, 1 ek. darált mandula, 1 tk. útifűmaghéj (opcionális - rosttartalom miatt van benne), 1 dl víz



Elkészítés:


Roppant egyszerű mindent egy edényben botmixerrel turmixolunk (nekem nincs turmixom, ezért maradok a botmixernél, persze ha neked van, nyugodtan készítheted ott is)


Az útifűmaghéj az egyetlen olyan termék benne, ami azért nem minden háztartásban található meg. Én előszeretettel használom, mert nagyon magas rosttartalma van, amely jót tesz az emésztésünknek.


A zsírtej készítése pedig az alábbiak szerint készül:

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper Lilla, en az utifumaghejat nem ismerem,en lenmagot szereztem be erre a celra :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper Lilla, en az utifumaghejat nem ismerem,en lenmagot szereztem be erre a celra :)

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsiságból na meg azért mert a fahéj ízét szeretem szívesen megkóstolnám! Arról már nem is beszélve hogy a finom gyümölcsöktől is kellemes lehet!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...