2014. február 3., hétfő

Céklás halburger

Valami hamburger félét kívántam, de darált hús, vagy valami olyan hús, amiből ilyesmit készíthettem volna nem volt itthon. Így jött az ötlet, hogy akkor legyen halból.
Szerintem egy igen jól sikerült ebéd és vacsora kerekedett belőle. 
A vacsorához már nem ettem bagettet, hanem két paprika közé tettem, és ütöttem rá egy tükörtojást is :)



Hozzávalók:

Burgerhez: 2 nagyobb (nálam most fagyasztott tőkehal) halfilé, 1 tojás, 2 ek. útifűmaghéj, 1 mk. dijoni mustár, 1/4 kisebb cékla, 1/2 citrom leve, só, bors, 1 gerezd fokhagyma
Összeállításhoz: 2 tökös bagett, 1 kaliforniai paprika, 1 fej lilahagyma, 1 adag házi majonéz



Elkészítés:

A burgerhez valókat robotgépben összedolgozzuk, majd tenyér méretű pogácsákat formázunk belőlük, és kevés kókuszzsírban kisütjük őket. 

A zöldségeket összeaprítjuk, majd a majonézt is elkészítjük. 

Én most ezekkel az arányokkal dolgoztam: 1 tojássárgája, 1 dl kókuszzsír, 1 tk. dijoni mustár, 1 mk. citromlé, 1 mk. eritrit.

A tökös bagett receptjét pedig itt találjátok:

4 megjegyzés:

  1. Mindkét változat - a bagettes és a tojásos is - rendel! ;-))) Nyithatom az ablakot?

    VálaszTörlés
  2. Jól hangzik nagyon:)
    Írtam neked emailt egy kérdéssel, pillantsd meg légyszi:) Köszi:)

    VálaszTörlés
  3. Igazán jól néz ki! Kókuszzsírral is készíthető majonéz? Ki gondolta volna:-)

    VálaszTörlés
  4. De jól hangzik, és bár nagyon szeretem a kenyérféléket, most még a paprikába töltött verziót is elfogadnám! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...