2012. január 1., vasárnap

Gyors tonhalsaláta

Én kifejezetten hús párti vagyok és a halat nem is igazán szeretem. Bár ennek az oka igazából nem az, hogy nem szeretem az ízét, hanem utálom válogatni a szálkákat. Szerintem nem lehet jó ízűen enni, ha minden falatnál arra kell figyelni, hogy nehogy megakadjon a torkodon a szálka. Ezért nagyon ritkán eszek, és én magam nem is szoktam elkészíteni. 
Karácsonykor két alkalommal is ettem lazacot, dióbundában és wellington módra volt elkészítve. Elég kellemesen csalódtam, így szerintem nemsokára ráveszem magam az elkészítésére, de most maradtam a konzerv tonhalnál. 

Tonhalsaláta

Hozzávalók: 

2 konzerv tonhal, 1 fej lollo bianco saláta, 1 doboz koktélparadicsom, 3 fej lilahagyma, 20 dkg sajt, 2 citrom leve

Joghurtos öntet: 2 doboz joghurt, 4 ek. majonéz, 1 ek. mustár, só, bors, édesítő



Receptet nem írok, mert annyi a dolgunk, hogy összedobáljuk a hozzávalókat, majd a 2 citrom levével leöntjük. 
A joghurtöntethez a hozzávalókat kikeverjük, és a salátához adjuk.

Szerintem egy laza vacsorának kiváló, és vendégeknek is jó ötlet, mert mindenki kedvére össze állíthatja a saját verzióját.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...