2012. január 1., vasárnap

Újévi húsleves

Először is szeretném ezzel a bejegyzéssel megköszönni mindenkinek aki a tavalyi évben meglátogatta a blogomat, és köszönöm a hozzászólásokat, a kedves szavakat amiket itt a blogon, a facebookon és személyesen kapok tőletek. Az én ígéretem, hogy az idén is sok-sok finomságot, könnyen, gyorsan elkészíthető ételeket fogok hozni Nektek. 

Remélem, hogy a szilveszter estéje mindenkinek olyan kellemesen és jó hangulatban telt, mint a miénk.

Húslevest sokféleképpen lehet készíteni, én is sokat szoktam vele kísérletezni, mert nagyon szeretem, főleg cérnametélttel, tűzforrón.


A képről sajnos lemaradt a tészta, de utólag azt is pótoltam bele...:)

Recept:

Én mindig egy 5 literes fazékban főzöm a levest, így ketten legalább két napig tudjuk enni, ha nem tovább.

Hozzávalók: leveszöldség (1 nagyobb sárgarépa, 1 fehérrépa, 1 fél karalábé, petrezselyemzöld, 1 fej hagyma), leveshús (nálunk 1 csirke húsa kb. 2 adaghoz szokott elfogyni) 2 kk. só, 8 db egész feketebors, 2 tyúkhúsleveskocka

Egyszerre mindent beledobálunk a fazékba, és felengedjük vízzel, majd sózzuk, borsozzuk és lefedve gyöngyözve kb. 1 órán keresztül főzzük. Ha sok víz elfő róla utána szoktam önteni, amennyit kell, de ilyenkor kicsit kóstolgatni kell, hogy nem kell-e utána ízesíteni.

Amikor elkészült leszűröm, és fél csomag levestésztát teszek bele, és kb. még 5 percig főzöm, majd elzárom alatta a tűzhelyet. 

Másnaposságra is ajánlom...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...