2013. szeptember 29., vasárnap

Gesztenyelisztes palacsinta áfonyalekvárral

A mai reggeli...:)
Azt kell mondjam, nem, hogy egyre nehezebb a paleo szerint étkezni, hanem egyre könnyebb, és egyre jobban élvezem. Lassan két hónap is eltelik és komolyan sokkal jobban érzem magam a bőrőmben.
szerencsére a szerdai vizsgálaton - ami miatt már előtte nap nem ehettem - kiderül, hogy nincsen gyulladás a bélrendszeremben, így már csak egy véreredmény van hátra, és végre kiderül, hogy akkor pontosan mi is a problémám, vagyis inkább, hogy a szülés után kialakult pajzsmirigy problémám mellett van-e még más probléma is, vagy ez generál minden eredetű bajomat. 
Majd 12-én beszámolok arról, hogy hol tartok, mik az eddigi tapasztalataim, és vezetek egy naplót, hogy mit és mennyit étkezem egy nap, és ez milyen hatással van rám.

Elsőkörben azonban jöjjön a palacsinta, ami nekem jobban ízlik, mint a hagyományos. 


Hozzávalók:

70 gr gesztenyeliszt, 30 gr kókuszliszt, 1 csipet himalája só, kb. 1,5 dl víz, 0,5 dl kókusztej, 1 ek. olvasztott zsír, 3 tojás 


Elkészítés:

A hozzávalókat mixerrel alapos összedolgozzuk, és hagyjuk 10 percet állni hagyjuk, és utána ellenőrizzük, hogy kell-e még hozzá folyadék (hagyományos palacsinta tészta állagú legyen a massza).
A palacsinta sütőben egy kevés zsiradékot hevítünk, majd óvatosan kisütjük benne a palacsintákat. Ebből az adagból kb. 8 normál méretű palacsinta lesz. 
Áfonyalekvárral tálaljuk.



6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jobban érzed magad, nagyon kitartó és ügyes vagy!!! Én sima gesztenyelisztest sütöttem eddig és imádjuk, szerintünk is finomabb mint a hagyományos, de mivel túl drága a gesztenye liszt én is kipróbálom kókuszliszttel keverve! :)

    VálaszTörlés
  2. Lilla, bízom benne, hogy minden rendben lesz!
    Fincsi palacsintát sütöttél!

    VálaszTörlés
  3. Örömmel hallom, hogy máris jobban érzed magad, további sok sikert a diétához:) Imádom a gesztenyelisztes palacsintát, de tényleg nagyon drága, így ritkán készítek, de ki fogom próbálni ezt a kombinációt:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi csajok, remélem tényleg minden rendben lesz a maradék eredménnyel.

    VálaszTörlés
  5. De finomat reggeliztetek!
    Sajnálom, hogy ilyen problémáid vannak, reméljük hamar rendbe jössz!
    Szépek vagytok így ketten az új kis képen! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a palacsinta szerintem nekem is jobban ízlene, mint a hagyományos, nagyon guszta lett! :) Itt is írom, hogy nagyon jó az új profilfotód, aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...