2013. szeptember 30., hétfő

Lazacos spenót saláta házi majonézzel

A tegnapi menü folytatásaként egy jó nagy tál lazacos salátát készítettem. Azt hiszem az ember lánya néha-néha ennyit megengedhet magának :)


Hozzávalók (1 adagra való):

salátához: 2 nagy marék bébispenót, 2 tojás, 1/2 kaliforniai paprika, pár szem koktélparadicsom, 1/2 kisebb fej lilahagyma, 50 gr lazac

majonézhez: 1 tojássárgája, 1 ek. házi mustár (hozok hozzá receptet is majd), paleolaj, kevés só



Elkészítés:

A zöldségeket ízlés szerint felszeljük, a tojásokat keményre főzzük. Egy tál aljára halmozzuk a spenótot, majd mehet rá a zöldség és a tojás, végül a lazac is. 
A majonézhez én 1 tojássárgáját kikevertem a mustárral, majd annyi olajat (kb. 1 dl) adtam hozzá, hogy szép krémes, selymes állagú majonézt kapjak. Hát mit mondjak, nagyon-nagyon finom lett. 

A majonézzel meglocsoljuk a salátát, és elfogyasztjuk. :)


4 megjegyzés:

  1. El is hiszem, hogy finom volt :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon finom is lehetett... Ilyen hozzavalokkal! Nyami :)

    VálaszTörlés
  3. Kedvencem a füstölt lazac:) Mostanában inkább füstölt pisztrángot veszek, mert ahány lazac csomagolást megnéztem, mindben volt cukor, vajon minek?

    VálaszTörlés
  4. Csupa "szeretemdolog" ..., szép saláta!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...