2013. szeptember 24., kedd

Mandulás-kókuszos keksz

Ez az önkínzás magasfoka. Mármint, hogy most, hogy lassan 24 órája semmit nem ettem - na, nem önszántamból -  és mégis megosztom Veletek ezt a finomságot. Holnap délelőtt megszűnik a szenvedésem, és végre jól belakhatok a megmaradt sütikéből én is, aztán délután pedig beszámolok már tényleg az emúlt hetekről. Talán még a holnap délelőttről is, ha lesz hozzá lelki erőm :)

Na, de most akkor jöjjön a recept és a képek ezerrel :)


Hozzávalók:

100 gr darált mandula, 90 gr kókuszreszelék, 3 ek. kakaó, 50 gr eritrit, 40 gr kókuszolaj, 1 banán, 1 tojás, 1 tk. szódabikarbóna




Elkészítés:

A hozzávalókat külön a szárazakat, és külön a nedveseket összekeverjük, majd az egészet egy tálban jól összegyúrjuk. Én nem tettem hűtőbe, hanem formáztam, és 180 fokra előmelegített sütőben 12 perc alatt megsütöttem. Meg kell várni amíg kihül a tepsiben, és csak aztán bekapkodni őket, mert amíg nem hűl ki, nagyon törik. 



Igazán jó kis délutáni nasi, és könnyen csomagolható. Én holnap ezt viszem magammal a kórházba, hogy gyorsan magamba tudjak párat tolni, amint lehet :)



Forrás: Gyémánt konyha

5 megjegyzés:

  1. Remélem semmi komoly probléma.
    Fincsi lehet a kekszecskéd.

    VálaszTörlés
  2. Egyszerű és finom:) Remélem gyorsan túl leszel rajta, aztán élvezheted a finom kekszeket:)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom mi történt Lilla, hogy egész nap nem ettél, de remélem nem komoly és hamar megírod majd! A keksz nagyon jó, nekem éppen ilyeneket kéne ennem, de olyan lusta vagyok kekszet sütni, azért már készülök! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon finomnak látszik! Remélem Te jól vagy!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek, igen szerencsére ezen a téren úgy néz ki minden rendben. :) Majd holnap írok róla egy pár sort.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...