2014. augusztus 25., hétfő

Chilis sült répa

Ha valaki esetleg unná a jól megszokott köreteket, annak kiváló opció lehet egy adag chilis sült sárgarépa. Én imádom, szerintem sokkal finomabb, mint a sült burgonya, ízletesebb.
Nem utolsó sorban pedig nassolni is egészségesebb, mint a sült krumplit.

Hozzávalók:

sárgarépa, 
kevés zsír, 
só, 
színes bors,
chilipehely


Elkészítés:

A sárgarépát megpucoljuk, hasábokra vágjuk. Majd egy tepsibe öntjük, kevés olvasztott zsírral és a fent írt fűszerekkel összeforgatjuk - mennyiséget nem írok, én mindenből tettem rá tisztességesen - majd 15 perc alatt forró sütőben készre sütjük.

Tipp: egy főre legalább 3-4 sárgarépát számoljunk, ha köretnek készítjük. A chilivel ne spóroljunk, az a lényege ;)
 

3 megjegyzés:

  1. Szerintem én is tudnám szeretni mert nagyon guszta! Nyersen vagy főzve is nagyon szeretem a répát akkor biztos ízlene így is chilipor van nekem de szerintem az is jó!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki! Nekem biztos ízlene, mert nagyon szeretem az erőset :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta, köszönöm az ötletet! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...