2015. július 18., szombat

Körtés-banános pite

Egy újabb igen sokoldalúan felhasználható lisztkeverékre találtam. Eredetileg azt gondoltam, hogy amolyan hagyományos almás pitét sütök belőle, de aztán meggondoltam magam, és milyen jól tettem :)

Próbáljátok ki, ez az ízkombináció fergeteges.


HOZZÁVALÓK:
 
Pitetészta:
1 csomag Paleolit Éléskamra pitetészta,
3 db tojás, 
1 dl víz, 
1 ek. kókuszzsír

TÖLTELÉK:
1 db apróra vágott banán, 
2 db apróra vágott körte,
1/2 citrom leve,
1 mk. fahéj, 
1 ek. por xilit

ELKÉSZÍTÉS:
A tészta hozzávalóit összedolgozzuk, és fél órára hűtőbe tesszük, hogy nyújtható legyen. Addig a töltelék hozzávalóit villával alaposan összenyomkodjuk, és összekeverjük. 
Ha a fél óra eltelt, akkor két szilikon sütőpapír között vékony téglalap alakúra nyújtuk a tésztát, majd a felső lapot eltávolítjuk. Megtöltjük a banános-körtés keverékkel, és feltekerjük, mintha rétes lenne. Óvatosan kell vele dolgozni, de szerintem az eredmény még akkor is elég jó lesz, ha kicsit kiszakad itt, ott, mint nekem. 
Sütés:
Sütési idő: 20 perc
Sütési hőfok: 180 fok
Sütési mód: alul-felül
Tálalás:
Ha megsült, kihűtjük, és háromszögekre vágjuk, majd fahéjas porxilittel megszórjuk a tetejét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...