2012. augusztus 16., csütörtök

Blogkóstoló 4. - Rakott csirkemell Tündérkonyhából

Kicsit megcsúsztam, mert tegnap már olyan szinten fáradt voltam estére, hogy nem futotta a tartalék energiákból a blogra is. Szóval igaz egy nap csúszással, de jöjjön az általam válaszott recept Tünditől, aki a Tündérkonyha blogot vezeti.


Én a pulykamell helyett csirkemellet válaszottam, de csak azért, mert az volt a hűtőben...:)


Hozzávalók:

6 szelet csirkemell, 1 tojás, 15 dkg sajt, 4 ek tejföl, 5 ek. tejszín, 1 fej hagyma, só, bors

Elkészítés:

A csirkemelleket kiklopfoljuk, majd sózzuk, borsozzuk, majd 2 ek. tejszínnel kikevert tojásba mártjuk. Egy kisebb hőálló edényben elhelyezzük a fele mennyiséget, úgy, hogy előtte kevés olívaolajat rakunk alá. A húsokra jöhet a hagyma fele (én előtte megpírítottam), majd mehet rá a sajt fele. Majd újra rétegezzük (hús, hagyma). Ha marad meg tojás akkor azt ráöntjük, a végén pedig 3 ek. tejszínnel kikeverjük a tejfölt, megkenjük, a végén pedig reszelt sajttal megszórjuk. 200 fokra előmelegített sütőben alufólia alatt 30 percig sütjük, majd levesszük a fóliát, és a sajtot is aranybarnára sütjük a tetején.
Én csak uobrkasalátát készítettem hozzá, azzal ettem...:)



A receptért köszönet még egyszer Tündinek!


6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...