2012. augusztus 13., hétfő

Update gyümölcsös pite

Egy nagyon egészséges, és finom desszertet hoztam mára, amit igazából majdnem bűntudat nélkül fogyaszthatunk...:)

Imádom az édességet, és ha az ember lánya majdnem minden nap megkíván valami igazán édesset, akkor jobb ha beszerez néhány olyan alapanyagot, amelyből kevesebb bűntudat nélkül varázsolhat valami finomat az asztalra...

Na én pár évvel ezelőtt ismerkedtem meg az update módszerrel, és azt kell, hogy mondjam nem találok benne kivetni valót. Igazán leginkább odafigyelésen múlik és nem a pénzen szerintem, az, hogy valakinek használ-e vagy sem. Eddig sem igazán használtam cukrot, vagyis nagyon ritkán, helyette inkább édesítőszert alkalmazok, és abból sem a "legeslegdrágábbat"...:) A liszttel viszont már gondjaim vannak, ezért ez az egyik dolog amibe most "befektettem", és megvettem a Norbisat belőle.

A használata egyszerű: amennyi lisztet ír a recept, annak csak a felét kell hozzá kimérni, a másik fele pedig a Norbi féle Master mix.

Szerintem egy próbát megér...Persze aki gondolja készítheti nyugodtan sima lisztből és cukorból is...:)


Hozzávalók:

1,5 dl Master mix, 1,5 dl liszt, 10 dkg glükonon, 1 nagy pohár tejföl, 2 tojás, 5 dkg vaj, 1 cs. sütőpor, 1 marék darabolt szilva, 1 marék darabolt nektarin


Elkészítés:

A vajat megolvasztjuk, majd a tojásokkal és az édesítővel kikeverjük, mehet hozzá a tejföl, majd a kétféle liszthez hozzáadjuk a sütőport, amit belekeverünk a masszánkba. A tésztát kivajazott, kilisztezett tepsibe öntjük, rá pedig a darabolt gyümölcsöt. 180 fokra előmelegített sütőben 45 perc alatt aranybarnára sütjük...:)

A recept ötletét Mézesélet szilvás sütijének receptje adta...

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...