2012. augusztus 21., kedd

Update ötlet reggelire - édes bundás kenyér

A minap olvastam Kókuszos Lánynál Nigella édes bundás kenyerének ötletét, és mivel éppen nem tudtam mit is egyek aznap reggelire, így gyorsan össze is dobtam magamnak két szeletkét...:)

Én ugyan update kivitelben készítettem, de biztos ugyanilyen finom hagyományos kenyérből és cukorral készítve is...:)

Szerintem érdemes kipróbálni, mert nagyon finom, és laktató reggeli. Túl sok időt nem igényel, szerintem öt perc volt a sütéssel, mosogatással eltöltött idő.


Hozzávalók:

2 szelet update kenyér, 1 tojás, 1 ek. tejszín, kevés folyékony édesítőszer, 1 fél citrom reszelt héja, szóráshoz porédesítő, cukormentes meggylekvár, 1 kk. vaj.

Elkészítés:

A tojást a tejszínnel és az édesítővel kikeverjük, és mehet hozzá a citrom héja is. Majd a kenyeret belemártjuk, és kevés felforrósított vajon megsütjük mindkét oldalát. Porédesítővel megszórjuk és ízlés szerint lekvárt is adhatunk hozzá.

6 megjegyzés:

  1. Mi hol így, hol úgy esszük a bundás kenyeret. A felét fokhagymával a másik felét pedig baracklekvárral... nagyon finom mindkettő. Ez is csábító!

    VálaszTörlés
  2. Finomságokkal kényezteted magad... :)) Ezt most én is megreggelizném!! :P

    VálaszTörlés
  3. Köszi. Próbáljátok ki így is, tényleg klassz.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...