2014. május 27., kedd

Túrós dallam

Amikor Marisznál megláttam ezt a sütit, rögtön tudtam, hogy nekem való édesség lesz :)

Pár módosítás és máris paleó süti lett belőle. 
Nálam most nem volt annyi totu, hogy nagy adagot készítsek, de javaslom az általam megadott mennyiség duplázását ;) 


Hozzávalók:

200 gr totu (nem paleó: túró)
80 gr cocomas (nem paleó: joghurt),
1 tojás,
2 ek. eritrit,
1 rúd vanília magjai, 
1 tk. citromlé,
1 marék erdei gyümölcs mix,
1 ek. (kb. 10 gr.) tápióka keményítő(nem paleó: bármilyen keményítő)


Elkészítés:

A gyümölcsön kívül mindent összedolgozunk, majd egy kisebb sütésálló edénybe halmozzuk a tésztát. Megszórjuk a gyümölccsel, és megsütjük 200 fokon 25-30 perc alatt.  



Alapanyagokat pedig itt tudsz jó áron, egy helyről, kényelmesen beszerezni:








11 megjegyzés:

  1. Fantasztikus ez a recept is, és teljesen olyan látvány mint egy hagyományos sütemény! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a dallam tetszik, guszta!

    VálaszTörlés
  3. Lilla, örülök, hogy sikerült a receptet paleosítanod!
    Nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Hasonlót készítettem már tavaly nyáron ugyanígy gyümölcsökkel (nálam gyors túrós süti néven fut vagy valami ilyesmi, nem emlékszem már pontosan). Lényeg, hogy nagyon finom, gyors és egyszerű.
    Olyan ügyesen át tudsz variálni mindent paleora.

    VálaszTörlés
  6. Milyen lehet ha nem "paleosan" sütöm és fagyasztott gyümölcsöt teszek bele? Egyébként nagyon guszta!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan készítsd úgy, az enyémben is fagyasztott gyümi van ;)

      Törlés
  7. Nagyon jól néz ki! Tápioka helyett nyílgyökérliszttel is elkészíthető szerinted?

    VálaszTörlés
  8. Low carb Tápióka keményítővel is lehet csinálni? :) Egy palacsintás receptnél sajna befaragtam vele. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem itt nem fog gondot okozni. bár én azt sosem használtam még.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...