2012. február 13., hétfő

Reggeli ismét: majorannás sült nyúlmáj hagymásan

Már nem volt egy ideje ismét reggelis bejegyzés, pedig még mindig tartom, hogy reggelire eszek valami tartalmasat, hogy jobban induljon a napom. Elég sok kép készült már a legutóbbi poszt óta, mégis úgy döntöttem, hogy ma még egy nyulas receptet hozok, ami hétvégi reggelinek tökéletes. A nyúlmáj sokkal finomabb és egészségesebb mint bármelyik másik állaté. Mindenkinek ajánlom, ha teheti próbálja ki, nem fog csalódni benne.


Egyszerű fűszerezés, körettel akár vacsorára, vagy ebédre is tökéletes! Nálunk mindig gyorsan elfogy, ha kapunk egy kis nyulat...:)


Recept: 

2 db nyúlmáj, 1 ek. majoranna, kevés bors, 2 fej salottahagyma

A hagymát 1 ek. olívaolajon megpirítjuk, majd a beledobjuk a májakat a teflonba és elkezdjük sütni, a felső oldalát borssal és majorannával fűszerezzük, majd átfordítjuk és megfűszerezzük a másik oldalát is.
Ha esetleg valakinek hiányzik róla a só, akkor tegye rá a sót, ha elkészült az étel!



Még a héten lehet, hogy készítek levest, és a husi többi részéből pedig valami finomságot...:) A nyúlnak tényleg igazán ízletes húsa van, és számtalan módon el lehet készíteni. Azt hiszem megint kipróbálok valami újdonságot...:)

Persze hozom majd a többi ötletet is, addig még gyűjtögetek...:)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ez a májacska, igazán finom reggelit készítettél. Nagyon régen ettem már nyúlhúst, pedig imádom pl. a belőle készült vadast. Na meg a májat, mert teljesen igazad van,sokkal finomabb, mint a többi máj. Emlékszem, anyu mindig kirántotta nekem, és isteni finom volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vadast én is imádom, vagy bármit ami nyúlból készül. A rántott májat is szeretem, csak sajna nagyon kis adag készül belőle...:(

      Törlés
  2. Még mindig ugyanott tartok, mint a legutóbbi bejegyzésemnél: tehát azóta sem ettem nyuszihusit, ezáltal nyúlmájat sem. :)) De így elkészítve egészen jó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nagyon finom is...:) Azért próbáld ki, ha lesz rá lehetőséged...:)

      Törlés
  3. A férjem és a lánykám nagyon szereti, de mi a kisfiammal nem szeretjük a nyúl húst és a vadat sem.:(
    Pedig itt a képen annyira guszta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A máj pedig tényleg sokkal finomabb mint mondjuk a csirkemáj. Egyszer azért próbáld ki!

      Törlés
  4. Tényleg tartalmas reggeli :) Mondjuk az kell is, ha nem reggelizek egész nap csak az evésen jár az eszem ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg pont fordítva volt az elején. Sokáig nem reggeliztem, és ha néha-néha megettem valamit reggelire, egész nap csak ettem...:) Már elmúlt szerencsére...:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...