2012. március 28., szerda

Húsvéti ajánlat

Egy nagyon ötletes, és nagyon szuper játékot talált ki Csupa Csoki, aki a Mézes Otthon blog írója. A lényege, hogy akit játékba hívnak készít egy menüsort, amit húsvétra ajánl a többiknek. Ez nagyon tetszett nekem, már első olvasatra is, majd Éva engem is meghívott, hogy játszak így gyorsan el is kezdtem összegondolni azokat az ételeket, süteményeket amelyeket szerintem nyugodtan el lehet készíteni húsvétra.

Én is szeretnék meghívni pár bloggert a játékra, és remélem ők is olyan lelkesek lesznek mint én...:)

Akiket játékra hívok:
Flóra
Gabit
Pannát
Nellit
Barbit
Gerdit
Emit
Katát

Remélem mindegyikőtök elfogadja a meghívást, és tetszik majd Nektek a játék.

És - bár tudom, hogy így nem kezdünk mondatot... - akkor jöjjön az ajánló:

1. Fonott kalács reggelire
Az elmaradhatatlan a húsvéti reggeli mellől. Ez a legfrissebb bejegyzésem, szóval még frissek az élmények is, hétvégén újra megsütöm, mert tényleg egyszerű, és finom.



2. Tojáskrém a reggeli mellé:
Kettőt is mutattam Nektek már, hát jöjjenek ismét...







3. Ínyenc saláta felvezetésnek, vagy levezetésnek:
Egy igazán könnyed vacsora, vagy tartalmas reggeli után akár ebédnek is megfelel.





4. A legfinomabb húsétel amit valaha ettem
Minden évben legalább egyszer, ha nem többször elkészítem ezt a finomságot. Általában karácsonyra készül, de az idén elkészül húsvétra is, mert nálunk mindenki rajong érte.


5. Apró örömök:
Mindig kerül az asztalra, valami olyan desszert, amit csak úgy beszélgetés közben elmajszolhatunk. Van több variáció is itt a blogon is, most jöjjön az egyik kedvenc.




6. Mini isler
Nekem nagy kedvencem, és tuti az idén is készül belőle vagy egy rakattal...:)


7. Csupacsoki torta liszt nélkül
Egészséges, és finom is, kell ennél több?



Persze most a teljesség igénye nélkül készült az összeállítás, és biztosan lennének még olyan ételek, amiket húsvétra bátran lehet készíteni, sőt még a jövő héten hozok is pár új receptet is amiből szerintem lehet majd ihletet meríteni. Egyenlőre ennyi, remélem elnyeri a tetszéseteket majd valamelyik recept.








14 megjegyzés:

  1. Ó ezektől nagyon éhes lettem, kár hogy csak a jövő héten lesz húsvét, nagyon guszta az ínyenc salátád!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az invitálást! Még van egy-két recept, amit tervbe van véve, de jövő héten összeállítom a menüt!:))

    VálaszTörlés
  3. Klassz, igazán sokszínű az ajánlatod:)

    VálaszTörlés
  4. Na akkor nekem már nem is kell a menün gondolkodnom?)

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen, hogy rám is gondoltál :) Megpróbálok összeállítani egy sor ételt... :) Nagyon gusztát a te kajáid!

    VálaszTörlés
  6. Egyik jobb és szebb mint a másik!

    VálaszTörlés
  7. Szuper mindegyik kínálatod! Várom a jövő héten a többit is! :))
    Köszönöm, hogy rám is gondoltál! (amint lesz kis időm kiteszem)

    VálaszTörlés
  8. Én is nagyon köszönöm a meghívást, hamarosan jelentkezek az eredménnyel! Csodás kínálat van nálad, bárcsak itt teremne Húsvétra az asztalomon:) Nekem a kalácsod a "legesleg" kedvencem:)

    VálaszTörlés
  9. Huha, nagyon klassz ajánlót állítottál össze! Na majd én is kitalálok valamit ;)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen Lilla a játékra invitálást!Este igyekszem összeszedni a gondolataimat és a receptjeimet!:-)

    VálaszTörlés
  11. Lilla, köszönöm szépen a meghívást! Bár én gondban leszek, mert csak sütiket tudok ajánlani a blogomról. De töröm a fejem a megoldáson:-) Megtöröm a jeget, s néhány ételreceptet is felteszek.
    Nagyon jó a Te menüsorod!

    VálaszTörlés
  12. Remek felhozatal!!! Mindegyik szuper finom lehet, és nem is tudnék választani.:)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó kis összeállítás!! Már láttam, csak írni nem volt időm, hogy hozzád is szívesen betérnék húsvétkor!! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...