2011. december 7., szerda

Mustáros-kolbászos kenyérkence

Tegnap írtam arról, hogy az élesztőmentes kenyér mellé készítettem kolbászos krémet is. Mivel én nem igazán szeretem a bolti felvágottakat, és így inkább ilyen krémekkel helyettesítem őket, amikor kedvem tartja, és időm engedi. Azt már meg sem tudom mondani, hogy mikor vásároltam utoljára felvágottat. 
Szeretek változatos ízeket, és minél több újdonságot kipróbálni. Van egy-két jól bevált recept, amit már évek óta változatlan formában használok, de van, hogy valamit egyszer csak kigondolok, hogy ez milyen finom lenne, és elkezdek kísérletezgetni. Ez a krém szerintem tökéletes, van benne kolbász, de mégsem "csak kolbász"...

Mustáros-kolbászos szendvicskrém

Recept: 

10 dkg házi húsos kolbász, 1 ek. mustár, 3 ek. tejföl

A kolbászokról lehámozzuk a bélt, majd kisebb darabokra vágjuk és aprítóba tesszük. A többi hozzávalót is hozzáadagoljuk, majd az egészet összepürésítjük, és már mehet is a finom frissen sült kenyerünkre.

Jó étvágyat hozzá!

2 megjegyzés:

  1. Ez a recept is egy kincs- kevésből készítünk sokat és finom is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...