2011. december 1., csütörtök

Őszibarack krémleves pirított mandulával

Már régen volt leves, és úgy gondoltam, hogy valami nagyon gyorsat kellene készíteni, mivel ugye a tanulás most elég sok időmet elveszi. Azért döntöttem az őszibarack mellett, mert a múltkori körethez nem használtam fel az egész barackkonzervet, és a maradékot úgy gondoltam, hogy így megfelelően tudom hasznosítani.
Igaz friss gyümölcsből biztosan jobb készül, de most villám megoldásnak tökéletesen megfelelt ez a verzió is. A levét pedig hatalmas hiba lett volna kiönteni, így ezt is felhasználtam a leveshez.
Nyáron igazi felfrissülést nyújthat ez a leves, de szerintem a hideg időben is kell valami ami visszahozza a nyári napsütéses idő hangulatát. 

Őszibarack krémleves pirított mandulával

Recept: 

1 őszibarack konzerv lével együtt, 3 dl főzőtejszín, mandula szeletek

Igen ennyi hozzávaló kell hozzá. Ez most egy nagyon leegyszerűsített verzió időhiány miatt. Ha van friss őszibarack akkor persze abból készül. 

Most annyit kell tenni, hogy a barackokat kivesszük a léből és a tejszínnel együtt pürésítjük őket, majd a végén hozzáadjuk a főzőtejszínt is. A mandulát pedig szárazon megpirítjuk és a tetejére szórjuk. 

Ha van otthon narancslevetek akkor, próbáljátok ki, a görög gyümölcslevest, amihez szükség van 1/2 liter 100 %-os narancslére, 5 dl főzőtejszínre, 1 barackkonzervre, és narancslikőrre - akár ki is maradhat. 
A narancslét a főzőtejszínnel, a narancslikőrrel és a barack levével összekeverjük, a barackokat apróra vágjuk és hozzákeverjük a léhez. Ha szükséges ízlés szerint édesítőszert rakunk hozzá. 
Majd legalább egy-két órára hűtőbe rakjuk, hogy jól lehüljön.

Igazi üdítő leves, próbáljátok ki!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...