2011. december 10., szombat

Zumba nap és az almával és sajttal töltött tarja esete

Ma ami azt illeti valami olyan ebédet kellett készítenem, ami elég energiát ad egy fél napos zumbázáshoz, és közben arra is gondolnom kellett, hogy a gyomromat viszont ne terheljem meg vele. Délután kettőkor kezdődött a program és majdnem hat órán keresztül tartott. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy próbálja ki ezt a sportot, aki szeret táncolni, és jó zenéket hallani. Én már függő vagyok tőle egy ideje, mert végre egy olyan edzésmódot találtam, amire már mikor vége az órának azt várom, hogy mikor lesz a következő. 
Amikor megtudtam, hogy szerveznek egy olyan délutánt, ahol az összes szombathelyi zumba instruktor ott lesz, nagyon izgatott lettem. Elgondolkodtam ugyan egy kicsit, hogy hogyan fogom kibírni, hogy órákon keresztül táncoljak, de mondhatom, nagyon élveztem, és igazán kellemesen elfáradtam tőle. Szóval szerintem holnap érezni fogom azokat az izmaimat is, amiket eddig nem is tudtam, hogy van.
Tényleg mindenki próbálja ki, és tutira függővé váltok!

Visszatérve az ebédhez. Úgy döntöttem, hogy húst sütök ki, és valami salátát eszünk hozzá. 
A választás a tarjára esett és mivel volt itthon még alma, meg a hűtőben pár szelet lapkasajt. A köretként pedig a kedvencem, kfc saláta került hozzá. 

Almával-sajttal töltött tarja

Recept: 

6 szelet csontnélküli tarja, 1 db közepes alma, 4-6 db lapka sajt, só, bors, kevés olaj

A húsokat kiklopfoljuk, majd a hús méretétől függően akkora lapka sajtot rakunk rá, hogy ne logjon le semelyik oldalon. Almát meghámozzuk, apróra vágjuk, és a sajt szeletekre kis halmot helyezünk belőle. Felgöngyöljük, majd egy kisebb tepsiben, vagy sütés álló edénybe helyezzük őket szorosan egymás mellé. 


A húsok tetejét, sózzuk, borsozzuk, majd kevés vizet és olajat öntünk a húsok alá. A húsok tetejére is kerül egy kis olaj, majd alufóliával letalarjuk és 190 fokon kb 1 órán keresztül sütjük. 
Az egy óra elteltével levesszük róla az alufóliát, és tovább sütjük még 10 percig, hogy megpiruljanak a húsok. 



A sajt egy kicsit ki fog folyni belőle, de pont ezért a szaftja isteni finom lesz így, úgy, hogy semmiképpen se öntsük le róla. 
Nálunk az hiszem még sokszor fog szerepelni az "étlapon". 

A saláta receptjét pedig itt megtaláljátok. 


Azt elmondhatom, hogy a zumbát tökéletesen kibírtam vele, szóval jó választás volt. A párom azt kérte, hogy sokszor süssünk ilyet, mert ez fenséges volt...:)

Mindenkinek jó éjszakát kívánok, és próbáljátok ki a zumbát, higgyétek el, jó mulatság!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...