2011. december 5., hétfő

Reggeli camembert krém

Először is jó reggelt kívánok Mindenkinek!
Ma ismét egy olyan nap lesz, hogy nem lesz benne hús...:-) Ugyanis ismét ott tartok, hogy most volt elég. Persze ez kb. 1 maximum két napig fog tartani, mert hát ugye férfi is van a háznál, aki a húst hússal eszi.
Na, de visszatérve a mai naphoz, úgy döntöttem, hogy ma sajt nap lesz. Méghozzá reggelire, ebédere és vacsorára is. Reggelire camembert-krém készült, ebédre rántott camembert szeletek lesznek almával és sült burgonyapürével, majd vacsorára pedig valami sajtot...még nem tudom mi.

Azonban most még csak reggel van, úgy, hogy jöjjön egy újabb házilag elkészíthető finom szendvicskrém, amit akár vendégeknek is készíthetünk - csak akkor kicsit nagyobb mennyiség kell hozzá.

Camembert krém

Recept: 

2 camembert karika, 3 ek. tejföl, 4 ek. majonéz, 1 ek. szárított metélőhagyma, 3 ek. vaj, só, bors

A sajtokról leszedjük a kérget - én úgy szedtem le, hogy maradjon rajta minimális sajt és azt is elfogyaszottam a kenyérhez. Apró darabokra vágjuk, és beletesszük az aprítóba, vagy akinek van majd használhat botmixert is hozzá.
Hozzáadjuk az összes hozzávalót és összeaprítjuk, vagy aki nem akarja, hogy darabos maradjon az pürésítheti teljesen az alapanyagokat. 
Én most úgy készítettem, hogy apró darabok maradtak benne, de így is tökéletes volt. 

A krémet egy-két órára hűtőbe rakjuk, hogy jól összeérjenek az ízek.

Reggeli szendvicskrém

Természetesen a kenyér is házi, méghozzá a dagasztás nélküli kenyérami most kétféle lisztből készült, méghozzá 22,5 dkg fehér búzalisztből és 22,5 dkg teljes kiőrlésű tönkölybúzalisztből.

Tartalmas reggeli, tökéletes vendégváró 

Aki szereti a camembert sajtot, nem fog csalódni, garantáltan a kedvencek közé fogja sorolni. 

Mindenkinek szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Hogy én ma miért nem nálatok reggeliztem? Nagyon finom lehetett:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom, érdemes kipróbálni...:) A metélőhagyma nagyon feldobja.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...