2011. december 17., szombat

Mindjárt karácsony

Már csak egy hét és itt a karácsony. Elég sok minden történt az elmúlt napokban velem, ezért sajnos nem igazán maradt időm arra, hogy gép elé üljek és megosszak Veletek újabb finomságokat, és sajnos a karácsonyi receptek is váratnak magukra még két napot biztosan, mivel még hétfőn vizsgázok egyet karácsony előtt. A csütörtöki napom szerencsésen alakult, így egy vizsgával már kevesebb van hátra, de hát még így is van öt erre a félévre, na de nem baj, kitartok!

Ma nagyon örültem reggel, amikor leültem a gép elé és végignézegettem az általam látogatott gasztro és más oldalakat és megláttam, hogy a (Sz)helyi lányok oldalán szerepel az egyik általam készített recept, méghozzá az aszaltszilvával és camemberttel töltött sertéskaraj

Ez volt az első próbálkozásom a recept beküldés terén, ezért nagyon örültem, hogy felkerültem vele az oldalra.

Így ezúton is köszönöm a lányoknak, hogy megosztották a receptet és remélem, hogy sokatoknak elnyeri a tetszését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...