2011. december 24., szombat

Karácsonyi likőr

Minden évben készült eddig csokoládélikőr, az idén ez kimaradt, mert valahogy meg is feledkeztem róla. Még szerencse, hogy a napokban akadtam rá Levendulalány blogjára, aki egy nagyon jó kis likőr receptet osztott meg, így hát el is határoztam, hogy elkészítem. Ami jó benne, hogy percek alatt elkészül, és szinte azonnal fogyasztható. 



Az üvegből már hiányzik egy "kevés", de hát a sütés is jobban ment egy kis kóstolás közben...:)



Recept:


30 dkg nutella, 4 dl Maresi (kávétejszín), 1,5 dl házi pálinka, 1 ek. mézeskalács fűszerkeverék



A nutellát felmelegítjük amikor megolvadt, összekeverjük a tejszínnel a fűszerrel és a pálinkával. Üvegbe töltjük, jól összerázzuk és hűtőben érleljük. ha bírjuk...:-)


Csak ajánlani tudom, hogy próbáljátok ki...:)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Lilla!
    Ezt választottam Tőled a blogkostoló játékra, imádom!!!!! :) Még ajándékba is fogom adni :) Nagyon köszönöm a receptet!!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...