2011. december 24., szombat

Forró csoki ajándékba...

Már több helyen láttam ezt az ötletet és annyira megtetszett, hogy én is készítettem párat ajándékba a családnak és a barátoknak. Én biztosan örülnék hasonló ajándéknak, remélem én is örömet tudok okozni vele majd másoknak. Nincs is annál jobb, amikor a számomra kedves emberekkel egy meleg szobába bekuckózva, a kis karácsonyfa mellett forró csokit iszogatunk, és jókat beszélgetünk.

Forró csoki pálcikák

Recept: (25 darabhoz)

25 dkg étcsokoládé, 1 dl tejszín, kevés őrölt fahéj
25 db pálcika, celofán, szalag

A csokoládét felolvasztjuk a tejszínnel, beleszórjuk a fahéjat, jól összekverjük, majd szilikonos bonbon formába töltjük őket. (Nekem nincs, helyette ikeás jégkocka készítőben készült) Hűtőbe rakjuk, és amikor elkezd megszilárdulni, akkor belerakjuk a pálcikákat. 

Ha megszilárdult kinyomjuk a formából, és celofánba csomogoljuk őket. 


A pálcikákat forró tejben olvasztjuk fel, és így fogyaszjuk. Egy pálcika kb. másfél deciliter tejhez elegendő.

Még készült kávés bonbon, aszaltszilvás-marcipános szaloncukor és mousse torta is, amiknek a receptjeit is hozom, meg persze képeket is...:)

Mindenkinek jó éjszakát és Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...